O
odświeżonym Audi A7 nie muszę Wam chyba dużo mówić – dwa tygodnie temu pisałem
już o face liftingu największego Sportbacka spod znaku czterech pierścieni, a w
ubiegłym tygodniu światło dzienne ujrzało najbardziej hardcore-owe oblicze
luksusowego Audi. MINI pierwszy raz w historii zaprezentowało 5 drzwiową
odmianę swojego najmniejszego auta. BMW zaś uznało, że to odpowiedni moment, by
pokazać odmianę coupe SUV-a X5.
1. Audi RS7 Sportback
Fot. Audi
Poza
tym, co wspomniałem dwa tygodnie temu, jeśli chodzi o zmiany, w przypadku RS7
do listy modyfikacji można dodać przedni i tylny zderzak i przyciemnione reflektory
LED. Ponadto do palety doszły trzy kolory nadwozia i 21” felgi w 3 odcieniach
do wyboru. Pod maską nie zmieniło się nic, co nie znaczy, że nie jest źle.
Parametry mówią same za siebie: 560 KM, 700 Nm, 3.9 sekundy do 100 km/h i
opcjonalne przesunięcie ogranicznika prędkości 5 km/h poza granicę 300. Auto trafi
na rynek w lipcu.
2. BMW X6
Fot. BMW
To
było do przewidzenia – Nowe X6 musi wyglądać jak jego rodzinny brat (X5), ale
też musi utrzymać swój indywidualny styl. I to – jak widać – udało się Monachijczykom.
To też był odpowiedni moment, na zmianę, bo poprzednik na tle obecnych modeli,
przede wszystkim wewnątrz trącił już myszką.
Prawdziwą
sensacją jest tu jednak redukcja masy – o całe 40 kilogramów. Nie pomoże to
jednak 2 litrowemu turbodieslowi o mocy 218 KM być szybszym, niż w X5, bo tego
silnika po prostu nie będzie. Podstawowy wariant będzie liczył 3 litry
pojemności i 258 KM.
3. MINI 5 Drzwiowy
Fot. MINI
Można było się tego spodziewać. W końcu inżynierowie MINI już od dłuższego czasu przygotowywali nas do tego, że zbudują trochę bardziej rodzinną (ale nie bez przesady, bo Countryman też ma być) wersję MINI. I nawet chyba wiem, dlaczego zwlekano tyle czasu z jego premierą. Opóźnienie jest spowodowane tym, że nowe auto z tyłu wygląda jak londyńska taksówka po szybkiej wizycie pod prasą hydrauliczną. I w sumie opcja przerobienia auta na taryfę byłaby całkiem ciekawa. Zwłaszcza jak pod maską będzie siedzieć 2 litrowy motor o mocy blisko200 KM.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz