Kuracja odmładzająca i trening wzmacniający, takimi nowościami obdarowali nas Włosi i Niemcy. Liftingi w samochodach włoskich zawsze należały do ciężkich, ponieważ co można poprawić w czymś co już jest piękne?! Tak samo może nas zaskoczyć BMW które samo robi sobie tłok w swojej marce, mamy do wyboru tyle odmian każdego modelu, iż człowiek wybierający dany model może dostać zawrotu głowy... Spokojnie właśnie model x5 obdarował nas nową opcją wyposażeniową i silnikową.
Zapraszamy do lektury.
1.BMW X5 M50d (2014)
fot.BMW
Gama modelu X5 marki BMW została wzbogacona o usportowioną wersję z silnikiem Diesla: X5 M50d.
Dzięki pakietowi M Performance model X5 może
pochwalić się bardziej aerodynamicznymi wyglądem. Samochód otrzymał nowe
spoilery, panele boczne, a także nowe 19-calowe aluminiowe koła.
Ponadto wzbogacił się o sportowe zawieszenie oraz hamulce.
Pod maskę trafiła 3-litrowa jednostka tri-turbo
produkująca 381 KM mocy i 740 Nm momentu obrotowego. Napęd jest
przekazywany na wszystkie koła za pomocą ośmiobiegowego automatu.
Przyspieszenie 0 do 100 km/h zajmuje X5 M50d 5,3 sekundy.
Według producenta, samochód jest 10 proc. bardziej ekonomiczny, a jego apetyt na paliwo wynosi 6,7 l/100 km, natomiast emisja CO2 znajduje się na poziomie 177 g/km.
W europejskich salonach model pojawi się w listopadzie tego roku.
fot.Alfa Romeo
Prezentująca kunszt włoskiej stylistyki Alfa Romeo Giulietta, pod
względem stylu nadwozia zmieniła się niemal niezauważalnie. W wizerunku
poprawiono jedynie scudetto (atrapa wlotu powietrza do chłodnicy) i
chromowaną oprawę lamp przeciwmgielnych. Doszły też nowe kolory nadwozia
(Moonlight Pearl, Anodizzato Blue i Bronze). Lampy zarówno przednie,
jak i tylne, tak samo jak wcześniej korzystają z technologii LED.
Atrakcyjność mają dopełnić trzy nowe wzory felg aluminiowych, dostępne w
rozmach 16, 17 i 18 cali. O wiele więcej pojawiło się we wnętrzu. Uwagę zwracają nowe boczki
drzwiowe wraz z klamkami oraz nowe dekoracyjne wstawki konsoli
centralnej i tablicy przyrządów. To co jest największą innowacją, to nowy System infotainment Uconnect z
5-calowym ekranem dotykowym, lub nawigacją GPS i dotykowym ekranem
6,5-calowym.
BMW X5 50dM - Jak dla mnie logo M w topowych dieslach to stanowczo za dużo. Ciężko wszak, by diesel miał mieć sportowe emocje. Próbowano kiedyś z Fabią RS/Ibizą Cuprą i szybko powrócono do benzynówek.
OdpowiedzUsuńAlfa Romeo Giulietta - Doskonały kompakt wcale nie musiał mieć face liftingu. Przecież ciągle wygląda, jakby dopiero co wyjechał jako debiut z ostatniego salonu samochodowego.
Według mnie Giulietta nie wygląda wcale zbyt wybitnie. Było sporo ładniejszych samochodów tej marki ;) A to, czy musiała mieć lifting czy nie... trzeba by porównać wnętrza :P
OdpowiedzUsuń